perjantai 18. huhtikuuta 2014

Palaan takaisin blogini pariin!

Hei vain kaikki, jos joku vielä tätä tulee lukemaan! 
Mä pidin tossa pienen tauon blogin kirjoittamisesta. Ei vaan oikein enään ollu tarpeeks mielenkiintoa tän kirjottamiseen. Mutta yritän nyt taas palailla tänne takasin alottamalla vaikka lyhyellä kuulumisten kertomisella.
 
Oon tässä muutaman kuukauden aikana löytäny elämääni muutaman todella ihanan ihmisen. Oon myös ite kasvanu henkisesti tosi paljon, oon oppinu et ei tätä elämää kannata ottaa niin vakavasti. Elämässä tulee pettymyksiä, mut yleensä niiden jälkeen seuraa sitte jotain hyvääkin kun jaksaa vaan odottaa. Oon myös oppinu iloitsemaan tosi pienistä asioista. Se että joku sanoo mulle jotain kilttiä saa jo pelkästään mut hymyilemään :) 
 
Koulu on lopuillaan, enään vähän yli kuukaus jäljellä tätä koulua. Vähän on haikee fiilis nyt jo kun joutuu hylkäämään taas tosi hyvän luokan. Syksyllä olis sitte tarkotus aloittaa uudessa koulussa, jos sinne pääsen :) 


Mulle on myös tapahtunu tosi paljon aika odottamattomiakin asioita nyt tässä lähiaikoina. 
Selvennetään nyt täälläkin ihmisille, että mä en enään ole parisuhteessa ja mulle ja Joonakselle tämä asia on ihan ok näin, mutta osalle teistä ulkopuolisista ihmisistä joita en edes tunne tämä asia näyttää olevan erittäin iso ongelma, niin että jos on jotain epäselvää asian suhteen niin multa voi kyllä tulla kysymään miten asiat oikeesti on mennyt :) 
 
Hyvää pääsiäistä kaikille! 
Palailen varmaankin maanantaina takaisin, kertomaan kauan odotetusta viikonlopusta !






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti